Nov 25, 2013

DIY Cake Toppers Tutorijal


Photo: Nina Simon.

Verujem da ste već upoznati sa online magazinom Plezir. U novembarskom broju sam vam, između ostalog, bila pripremila i DIY tutorijal za ukrase za tortu. Sada ih donosim i ovde, korak po korak.
Ovo je osnovna ideja, a vi je možete po potrebi i želji izmeniti i prilagoditi. Zastavice ukrasite prugicama, ili ih napravite od nekog dezeniranog papira. Natpis će biti u skladu sa prilikom za koju pravite tortu. Ili jednostavno napravite manje verzije istih i ukrasite kapkejke.
U tome je i lepota ovakvih stvari - neka vas vodi mašta, ako zatreba inspirišite se na Pinterestu, uložite malo truda i vremena kako biste obradovali sebi drage ljude.

Korak 1. - Materijal koji vam je potreban za zastavice je sledeći: u ovom slučaju pak-papir, konac ili tanka satenska traka, 2 štapića (ja sam koristila one za ražnjiće) i lepak za papir.
Od papira isecite rombove i presavijte ih po dijagonali. Ja sam se odlučila za tri romba jer je torta bila manja, ali vi možete ubaciti koliko hoćete zastavica.

Korak 2. - Presavijene rombove zalepite oko konca, tj. trake. Ukrasite ih po želji. Ja sam koristila lak za nokte za ukrašavanje.

Korak 3. - Vežite krajeve konca oko štapića, što bliže vrhu, i zastavice su gotove! Sada prelazimo na izradu natpisa.

Korak 4. - Odštampajte željeni natpis, isecite skalpelom i precrtajte na karton u boji. Ako boja kartona nije previše tamna, štampajte natpis direktno na njemu. Zatim skalpelom pažljivo isecite slova.

Korak 5. - Sa zadnje strane zalepite natpis na 2 štapića, i pustite da se dobro osuši.

Korak 6. - Ukrasite tortu :)


Dok ne izađe decembarski broj magazina Plezir (sa nekim novogodišnjim iznenađenjima za čitaoce :), prelistajte aktuelni novembarski (klik, klik).

No comments:

Post a Comment

Thank you for your feedback!