Mar 7, 2012

Inky Co.



О svojoj ljubavi prema dobrom papiru sam vam pričala u OVOM postu. A sada to nastavljamo, sledi jedna poslastica za sve "papir-devojke" (i momke, zašto da ne :)
 Još jedna divota nam dolazi iz Australije, sajt Inky Co. koji se bavi online prodajom pribora za pisanje, kancelarijskog materijala, papira za pakovanje poklona, i još mnogo preslatkih sitnica. Nastali su 2011., tako da verujem da tek možemo da očekujemo divote od njih. I da spomenemo da su brižni prema Zemlji, jer njihovi papiri imaju min.30% recikliranog materijala u sebi.
Za sada postoje 3 kolekcije pribora/materijala, kao i mnogo "aksesoara" za pakovanje poklona :)
***
I've already told you about my passion towards quality paper in THIS post. Today, we continue that story.
Another amazing site Inky Co. comes from Australia, and they are stationery and gift wrapping online store. Since they were launched in 2011, we can expect many more beautiful things from them.And to mention that their paper has a min.30% recycled content. For now, you can choose from 3 different collections and plenty of stationery and gift wrapping accessories:


Kolekcija "Inka Earth" - spaja živopisne boje i printove, ali opet teži ka zemljanim nijansama.
Možete pronaći sveske, trake za uvijanje pa čak i konopce - šarene ili one klasične. Zalepite ovu malu sovicu ili srce umesto klasičnog selotejpa na poklon, dodate ceduljicu za ime i to je to :)


Kolekcija "Inka Azure" - opet printovi i jarke boje, pravi splash of color. Ovde dominiraju jarko zelena i plava uz klasičnu crnu, pa sve to može izgledati malo "modernije"; opet, zavisi od vaše mašte :)


"The Vintage" kolekcija - moguće moja najomiljenija. Ptičice, cvetići, tek poneka boja i velika zastupljenost onog old school braon papira - works for me :) a tek ove trake za uvijanje i selotejp na tufnice!


I stigosmo do papira za poklone. Moja slabost. Mislim da je ovde suvišno bilo šta reći, 
samo mi javite kada stignu u Srbiju :)

Koji su vaši favoriti? :)
What did you like the most? :)

1 comment:

  1. Papir za uvijanje sa lastama, na poslednjoj slici... I ja volim lepe cetstitke i papire za uvijanje. Pre godinu - dve dobila sam poklon za novu godinu od decka a uz njega rucno ukrasenu cestitku iz firence. Najlepsi poklon ikada :)

    ReplyDelete

Thank you for your feedback!