Feb 19, 2012

Inspiration: Sunny Balconies


Razmišljam o jednom ovakvom već duže vreme. Razmišljaću dok se ovaj sneg ne udostoji da nestane. Ne treba mi veliki balkon, i mali je dovoljan za uživanje. Rustičan, sa cvećem, suncem, ponekim pićem i kvalitetnim društvom/dobrom knjigom. Pored mora ili okružen prirodom. I to je sve. Sezona lenčarenja može da počne! :)
***
I've been thinking about a balcony like this for a while. I don't need big one; small, rustic, with flowers & lots of sun, drinks, good company or book will do. And that's all. Let the laziness begin :)


Ovaj se nalazi u Španiji, i videli ste ga u OVOM postu
You've already seen this one HERE




Ja bih se zadovoljila i ovako nečim.... savršen kutak za uživanje :)
I would love to have a corner like this to enjoy in it :)

Uživajte u nedelji... / Have a nice Sunday...


3 comments:

  1. ubijaš me!!! već tjednima razmišljam o svom sunčanom balkončiću na moru, dok kroz prozor promatram snijeg i bljuzgu... :(
    predivne slike, kao i uvijek...
    Stela

    ReplyDelete
  2. kod nas danas sija sunce, pa sam ja malo bolje raspoložena, ali jedva čekam proleće! :)

    ReplyDelete
  3. Prelijep post.
    Mami uzdaha, posebno nakon tri mjeseca odsustva sunca :(
    Želim ovaj "kutak za uživanje" predivno!

    ReplyDelete

Thank you for your feedback!