Nov 29, 2011

New in: Boots!


Evo jednog posta na brzinu, pa vam pokažem moje nove čizme! :D
Dugo sam tražila neke ravne, udobne, tople, da me prate svuda… :) I pronašla sam ih danas u Deichmann-u, i brže bolje pojurila ka njima, da mi se ne prodaju ispred nosa, kao što mi se to često dešava. :D  Mnogo mi se svidjaju, a i nisu bile mnogo skupe.
Sutra vas očekuje jedan zanimljiv fashion post, tako da stay tuned!

***

This is a quick post, just to show my new boots! :D
I was looking for a long time for a pair of flat, comfy, warm boots, that I could wear everywhere... :) And I found them today at Deichmann, they weren’t very expensive. I love them! :)
Stay tuned, because tomorrow is expecting you a very interesting fashion post!





3 comments:

  1. lepe su bas, Deichmann ima super obucu!

    ReplyDelete
  2. Da, imaju super izbor, na mojoj listi su jos njihove Oxford ravne & na stiklu :D

    ReplyDelete
  3. Ja imam 2 para Oxfordica, udobne su i kvalitetene :)

    ReplyDelete

Thank you for your feedback!