Nov 14, 2011

EKV Tribute

"Promeniću svet do kraja pesme, igraću pijani ples u ritmu vetra..."

"Voli me onako kako nisi volela..."

"Mi menjamo dan za noć, mi menjamo noć za dan..."

"..na tvoje usne boje mesa spustiću kap svoje vode, pustiću glas iz grlaaa..."


...poznato svima? Nadam se da jeste. J
„Dečak iz vode“ je ostavio za sobom neverovatan trag koji mnogi ljudi (hvala im na tome) znaju da cene. A sinoć smo u Nišu svi željno iščekivali da čujemo dobar zvuk. Svi – od tinejdžera pa do ljudi koji su imali tu sreću da možda nekada čuju EKV u originalnom sastavu (sada javno priznajem da im zavidim na tome! J). I tako, dočekasmo Official EKV Tribute band Krug, koji je nekima pružio povratak u rock’n’roll mladost, a nekima ispunio želju da u njoj nakratko žive. U svakom slučaju, odlična svirka i odlična atmosfera! J
„Krug“ čine: Marko Milivojević, Dragiša Uskoković Ćima, Ted Yanni, Aleksandar Sarajlić Sarajlo, Tanja Jovićević, Predrag Stevović i Dejan Tomović Tomke.




Izvinjavam se što prilažem samo jednu fotografiju, ali aparat je odbijao da radi...
Ostavljam vas da uživate u dobroj muzici! J



Do sledećeg posta...

3 comments:

  1. Pozdrav od www.styleintoxicated.com !

    ReplyDelete
  2. dargo mi je što si se odlično provela:)
    hvala za komentar :) što se tiče odeće na blogu, najveći deo, tj komplikovanije komade je radila moja mama, one jednostavnije ja ili zajedno, pošto ja nisam dovoljno vešta u tome još, truidm se ali, nemam dovoljno iskustva :)

    ReplyDelete

Thank you for your feedback!